Filmkväll med den bästa Linnea ♥

Hello my darlings :) Lite muppat att säga " Darlings" , men whatever :P Vi har kollat på 4 filmer :) Sjukt bra :) Och vi håller på att se " Man och Fire" Det blir antagligen fler filmer men dom kommer i ett annat inlägg :3

Film Nr 1: Piranha. Min åsikt om filmen: Sjukt äcklig mycket blod.. " KÄNSLIGA PERSON" Kolla inte denna film om du inte tåler se blod. Poäng: 5/10




Film nr 2: Taken Min åsikt om filmen: Sjukt bra , man får sig en tanke ställare när man er den, men den var riktigt bra först ville jag inte se den men jag såg den ändå :) Poäng: 10/10
Film nr 3: The stepfather. Min åsikt om filmen: Sjukt bra, jätte mycket bra spänninig och skådespelare, rekommenderas starkt :) Lite små äcklig, men bra. Poäng: 9/10
När är ngr av filmerna, detta inlägg tog mig lite tid att skriva och jag hoppas att ni gillade det! Kommentera om ni tyckte det var bra :) Den bästa filmen var Taken och The stepfather.. men vi håller på att se Man och fire och den kanske oxå är super bra :) Puss ♥↑

Kommentarer
Postat av: saga

Söt blogg, kika gärna in på min blogg och kommentera :D

2012-02-12 @ 10:15:08
URL: http://saganilssons.blogg.se/
Postat av: saga

Jo vi kan följa varandra via bloglovin, säg till när du har lagt till mig så lägger jag till dig :)

2012-02-12 @ 12:00:47
URL: http://saganilssons.blogg.se/
Postat av: saga

Följer dig nu :)

2012-02-12 @ 12:32:07
URL: http://saganilssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0